Publicistika 2. časť

Publicistika 2. časť

 V druhej polovici 20.-teho storočia – v 50.-tych až 90.-tych rokoch – nechýbala v rozhlasovom  vysielaní z banskobystrického štúdia žánrová pestrosť.
Po aktuálnych správach nasledoval zvyčajne fejtón alebo krátka črta, reportáž na aktuálnu  tému, okienko pre športovcov a rubrika Pestrý stĺpec, zložená z rôznych príspevkov v rozpätí jeden až jeden a  pol minúty. Nakoniec krátka bájka, poviedka, prípadne postreh či úvaha. Zvukový záber striedal čítaný  materiál. Tematický obsah bol veľmi podobný dnešnému: od politiky, cez ekonomiku, kultúru až po šport. František Výrostko nás v dnešnom pokračovaní abecedy zavedie do posledných troch desaťročí 20.-teho storočia.

Publicistika II Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.


Živé vysielanie ??:??

Práve vysielame